حیوانات

حیوانات

اطلاعات کلی درمورد همه ی حیوانات

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 4157
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


دیوان قناری

گفتم غم تو دارم

گفتا چشت درآید !

گفتم که ماه من شو

گفتا دلم نخواهد !

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد

گفتا هوای گرمیست! اَه اَه! عرق درآمد !

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد

گفتا برو به سویی، تا گلّ نی درآید !

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد

گفتا که ای وای دیر شد! داد مامان درآمد



fifa2012 pes2012

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیرحسین شیرازی تاريخ: 9 دی 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to animals2012.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com